Nisan 23, 2009

tanrıdan bordro

camdan ağaçlar
asfalt patikalar
plastik su
siyah oksijen
sanayi yiyecekler
rutin beyinler..

durmamız gereken yerleri kaçırdığımızı kabullenip,
üzerine düşünüp, hızla geri dönüp, konuşup, çözümler üretmeliyiz.(sene 2009)
son tohumlarıda hızla sömürmeye devam ediyoruz.
az çok hatalarımızı anlayıp sempatik hale sokmuşuz ama
onlarıda nakte çevirmişiz.
ama bir kere daha ne kadar güçlü ve kudretli olduğunu gördüm gidenlerin
sadece sessiz sedasız bizi beklediklerini gördüm
nasıl olsa yine bana döneceksiniz dedi.

zaten hep olanı görmeye başladığında
ortaya çıkan ve saklayamadığın çocukluğun, en taze aklın,
mantık sopasıyla dokunuyor alnına
ve sen dönüyorsun..
bunları da kelimeye dökmeye çalışıyorsun
komik
çok komik.
birşeyler kaldı
koparıp aldılar
"bunlar fazla"!
çirkinleşme bırak bunları burada
medeniyet bu değil
şimdi dön
amaçları ve araçları gözden geçir,
herzaman bekleriz gerektiğimizde..
beklentiyle yaptığım herşeyin sonunun
istenilen son olmadığını bile bile
bir bekleyiş
bu kadar muhteşem cevap verebilirdi.

medeniyet dediğinin tek dişi bile kalmamış
ben burda klavyenin tuşlarına basıyorum.?
sevdiğim değerler aşkına
artık görüntü ve oksijen bağımlısıyım!

Hiç yorum yok: