Nisan 17, 2009

fear and loathing in..

agu yıllarından beri haz aldığım şeylerden biride bavul hazırlamak.
ama kendimi photojournalist olarak hayal edemiyorum,
çok alakasız..

bugün iyi anlaşıyoruz fotoğrafla
ama sıkıldım artık.
kalkamıyorum program başından.
en çok sömürdüğüm iki şirket
adobe ve google sanırım.
bu haftasonu ikisininde şalterini indiriyorum.
hikaye olacak iki gün için bütün hazırlıklar tamam..
ben hariç.
işin zevkli kısmını uzatıyorum
bavul hazırlamak.
abartının sahte güzelliğini yaşatıcak 1 bavul yapıcam
tamamen fotoğrafsal amaca hizmet için.
dağlar aşıcaz
gerçeğe biraz sihirli değnekle dokunucaz
bunun için albert a danışıcaz
bol müzik alıcaz
deneysel oyuncaklarla bunları belgeliycez
hiç ölmemiş ruhları geri çağırıcaz
alnımıza bir kez daha vursunlar diye
belki sonra uzun eşşek oynarız.
au revoir.

sebastian bavulumu getir.

Hiç yorum yok: